2013.10.08.
18:56

Írta: Nérofo

Könnyű nekem! Tényleg?!?!

A minap megint felhúztak! Lehet, hogy mostanában túl sokat idegeskedem, vagy túl vagyok pörögve... nem tudom! Pedig igazából bóknak is vehetném! Az történt, hogy egy munkahelyi rendezvényen találkoztam valakivel, aki megdicsérte az alakomat. Persze szó szót követett, illetve nem ettem a résztvevőknek szánt pogácsákból, mire persze hamar kiderült, hogy lisztérzékeny vagyok. És akkor itt következett az a mondat, amit bár százszor hallottam ugyan, valahogy most mégis kicsit érzékenyen érintett: ja, akkor neked könnyű vékonynak maradni!!!!

Hát, kérem nekem tényleg könnyű! Lisztérzékeny vagyok, de az esetek túlnyomó részében a pohár félig tele van!

És talán nem ezen múlik minden? DE IGEN! Ezen múlik minden. Én így is tudok jókat enni és inni! Megsütöm, megfőzöm magamnak, amit nagyon megkívánok. Lehet, hogy beletelik egy kis időbe, mire kikísérletezek egy egy receptet, de nem adom fel! Ha nagyon nem jön össze, akkor maximum bemegyek egy erre szakosodott étterembe, vagy cukrászdába és megveszem! De most tényleg! Tudjátok, hogy hány paleo, diétás, nyers étterem és cukrászda nyílt az utóbbi időben Budapesten? Hány olyan webáruház van, ahol házhoz lehet rendelni a legjobb sütiket akár vidékre is? Rengeteg! Nem kell sokat utána járni és mindent meg lehet szerezni még akkor is, ha valakinek nincs kedve főzőcskézni! Esetleg annak, aki nem folytat lisztmentes diétát nincs meg a lehetősége arra, hogy megvegye ugyan ezeket a termékeket?

Ha valaki nem talál megfelelő éttermet, receptet, cukrászdát, webáruházat kérdezzen bátran- szívesen segítek! :) Együtt kinyomozzuk! 

Szóval valóban szerencsés vagyok, de nem azért mert lisztérzékeny vagyok, hanem azért mert van kitartásom, optimizmusom, életszeretetem ahhoz, hogy lisztérzékenyen is élvezzem az életet! 

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló élet lelkem gluténmentes

A bejegyzés trackback címe:

https://dietablog.blog.hu/api/trackback/id/tr325557460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása