2011.12.20.
13:20

Írta: Nérofo

Karácsonyi menü

Idén nem lesz nálunk nagy party, ami miatt én őszintén szomorú vagyok. De mit lehet tenni, ha az embernek van egy egy éves és egy három éves csemetéje!?!? Ráadásul a nagyobbik kruppos... eddig csak egyszer volt rosszul, de az az élmény nem kell mégegyszer! Jobb a békesség.

Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lesz főzőcskézés. Bár annyi dolgom van, hogy azt sem tudom hova kapjak, de azért a karácsonyi főzőcskézésről nem mondok le! Igaz idén visszafogott leszek, a szokásos harmincféle fogás helyett csak pár dolog készül. Íme a menü, ami 24-ére készül itthonra, illetve a másnapi finomságok, amiket a családi bulira viszek.

24-én:

Halászlé

Rose kacsamell, zöld salátával és tepsis burgonyával

25-én:

Töltött káposzta

Hidegtál: sonkatekercs, kaszinó tojás, kolbászos karaj

Desszertek:

kókuszos muffin

liszt- és cukormentes csokoládés tekercs

Így leírva olyan kevésnek tűnik! Hmmmm... lehet, hogy kéne még valamit sütni! :)

3 komment

Címkék: gluténmentes

A bejegyzés trackback címe:

https://dietablog.blog.hu/api/trackback/id/tr823478040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bajnoka 2012.01.09. 10:48:28

Szia, örülök, hogy rátaláltam a blogodra, épp most kel a pizza-recepted, remélem, a 7 évesemnek is tetszeni fog. Kezdő lisztérzékenyként elég sok kérdésem lenne, milyen email címre írhatok neked?

Nérofo 2012.01.09. 13:13:55

Szia!
Jaj, remélem, hogy jól sikerült!
Ha kérdésed van, akkor ide is írhatod vagy a neeroofo@gmail.com email címre is. Nagyon szívesen segítek, ha tudok!
Üdv,
N

bajnoka 2012.01.11. 09:12:31

Szia, küldtem emailt.
Tegnap megsütöttem a tepsis "rántott húst": nagyon finom és tényleg egyszerű/gyors.
süti beállítások módosítása