2011.10.12.
07:59

Írta: Nérofo

Gesztenyepüré gyorsan, gluténmentesen, de cukor nélkül

A mélyhűtőpultokban kapható gesztenyepürék 99%-a tartalmaz cukrot és egyéb adalékanyagot. Van viszont egy cég, aki már rájött arra, hogy érdemes cukor és egyéb adalékanyagok nélküli mélyfagyasztott tömbös gesztenyét is árulni. Ha bárhol látok ilyet, mindig megveszem. Bár igaz, hogy mivel rajongok érte, ezért mindig gyorsan el is fogy. Eleinte megpróbáltam különböző édesítőszerek, folyékony tejszín, rum és egyéb nyalánkságok hozzáadásával "igazi gesztenyepüréssé" tenni a masszát. Aztán egyszer, amikor csak gyorsan- gyorsan volt szükségem édességre rájöttem, hogy eddig igencsak túlbonyolítottam. :)

Gesztenyepüré extra gyorsan

3 dl tejszín (én most folyékonyat használtam)

bármilyen édesítőszer

esetleg: vanília aroma, rum aroma

1 kocka gesztenyepüré

A gesztenyepürét kiveszem a fagyasztóból. Amikor felolvadt felverem a tejszínhabot, majd egy jó kanállal hozzálöttyintek a gesztenyemasszához és óvatosan kikeverem. Tökéletes gesztenyepüré ízt kapok mindenféle pepecselés nélkül! Fokhagymanyomón keresztül átnyom a masszát és tálkákba rendezem. Kettőbe! Szóval szép mennyiség lesz belőle! Legalulra gesztenyepüré, majd tejszínhab, újra gesztenyepüré, majd a tetejére ismét tejszínhab.  

Megszorultságomban készítettem már boltban kapható, cukormentes, tejmentes, növényi flakonos tejszínhabbal is. Nekem úgy is ízlett!

Jó étvágyat hozzá! 

Szólj hozzá!

Címkék: tejszín desszert gluténmentes extra alacsony szénhidráttartalmú

A bejegyzés trackback címe:

https://dietablog.blog.hu/api/trackback/id/tr143296626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása