2011.09.14.
14:47

Írta: Nérofo

Imola Vendégház és a St. Andrea

Egri tartózkodásunkat két "hölgy" tette rendkívül emlékezetessé: Imola és St. Andrea. Mindenképpen úgy érzem, hogy írnom kell róluk. Ki kívánkozik belőlem a dicséret! Pedig aki egy kicsit is ismer, azt tudja, hogy nehéz dió vagyok! Nem könnyen tesz elégedetté egy szolgáltató. Biztos azért mert szolgáltatóként dolgoztam világ életemben. Valahogy ránézésre tudom, hogy ezt a szakmát ki milyen lelkesedéssel műveli. Márpedig lelkesedés nélkül nincs bármilyen "ügyfelezés". Jelentem a "hölgyek" jelest érdemelnek! 

És akkor egy kis ki kicsoda! Az Imola Udvarház, borétterem és apartman, a vár lábánál található. Nem hivalkodó, igazából kicsit talán túlságosan szerény. Bár lehet, hogy ez csak azért tűnik így, mert Eger sétálóutcáján minden étterem olyan kétségbeesetten próbálja felhívni magára a figyelmet. 

Kétszer jártunk náluk. Először csak egy kávéra ugrottunk be, másodjára már ebédeltünk is. Anyukaként is tökéletesen elégedett voltam a hellyel. Nem néztek ki akkor sem, amikor mindössze két kávét rendeltünk, megértőek és türelmesek voltak a gyerekeinkkel is. Pedig nem fogták vissza magukat... ezúttal sem. :)

Az ételek fantasztikusak voltak! Friss alapanyagokkal, szerintem egytől egyig kitűnően összeállított ételek szerepelnek az étlapon. Imádtam például a sajtokat- Sándor Tamás készíti őket. Fantasztikusak! És hozzá a borok! Ahogy a pincér ajánlotta a bort, azt különösen szerettem. Semmi sznobizmus nem volt benne. Elmondta, hogy szerinte az általam választott ételhez miért pont az... szerinte. 

És kedves lisztérzékenyek, itt nekünk is van helyünk! Nem néztek ki, a pincér nem húzta a száját a kérdezősködésemre, nem jelentettem problémát a számára. Végezte a dolgát, méghozzá jókedvűen, kedvesen. Ahogy azt kell! Szolgáltatásból is kitűnő! 

A St. Andrea pincészete Egerszalókon található. Egerszalók utolsó épületeként, óriási Mária szoborral a pincészet és borbolt előtt. A párom altatta a gyerekeket én meg kaptam egy óra kimenőt. :) Beugrottam, azt hittem, hogy két perc alatt végzek, veszek egy üveg bort és kész. 

Mire észbe kaptam már több bort megkóstoltattak velem, és bemutatták nekem a pincészetet is. Levegőt nem kaptam, amikor a rendkívül kedves borász megkérdezte, hogy nincs e kedvem megnézni, hogy hol is készülnek a borok! Már kaptam is egy mellényt, mert a pincében hideg van, és indultunk. Fantasztikus élmény volt! Imádok mindent, ami a magyar borokkal kapcsolatos, mégis igazi pincelátogatáson még soha nem voltam, ez volt az első! A fiatal borász lelkesen és szeretettel beszélt a boraikról. Ezúttal is szeretném neki megköszönni, hogy körbevezetett és válaszolt minden (sokszor gondolom butácska) kérdésemre. 

Csak szuperlatívuszokban tudok nyilatkozni mindkét helyről. Jó szívvel ajánlom mindenkinek, még lisztérzékenyeknek és kisgyermekes családoknak is!  

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: gluténmentes éttermi és szállodai kaladok magyarországon

A bejegyzés trackback címe:

https://dietablog.blog.hu/api/trackback/id/tr993226948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása