2011.08.04.
14:47

Írta: Nérofo

Muszaka- fényképpel

 Ahogy leírtam a muszaka receptet annyira megkívántam, hogy el is készítettem. Isteni finom lett, ismét csak ajánlani tudom mindenkinek. Egy dolgot viszont hangsúlyoznék ismét, nehogy valaki abba a hibába essen, amit már egyszer én is elkövettem. 

A padlizsán előkészítése nagyon fontos. Fontos, hogy besózás után hagyjuk állni, de még fontosabb, hogy alaposan süssük elő. Akkor van kész, ha már megfonnyadt és elkezd barnulni. Ez kb. fél órát vesz igénybe, de ez a sütőn is múlik. Ha ezt a lépést elsietjük, vagy kihagyjuk, akkor nem lesz olyan krémes állaga a padlizsánnak, amitől a muszaka az muszaka.  

Szólj hozzá!

Címkék: paradicsom padlizsán főétel gluténmentes extra alacsony szénhidráttartalmú

A bejegyzés trackback címe:

http://dietablog.blog.hu/api/trackback/id/tr183125506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.