2011.07.08.
14:59

Írta: Nérofo

Vigasztaló hamis csoki mousse

Ugye van olyan, hogy az ember munkaügyben pofára esik. Na de amekkorát ma én estem, akkorára ritkán volt példa a történelemben. És ráadásul ez a cég már harmadjára csinált hülyét belőlem! Az az igazság, hogy tényleg hülye vagyok! Minek hagyom magam?? 

Amivel vigasztalódni fogok az egy csoki hab, ami csak azért "mousse", mert a párom szerint "tökre olyan". De nem az. Nincs vele macera, nincs vele munka, és totál elronthatatlan. A baj az, hogy elég sincs belőle soha, és persze hízik tőle a fenekem, mint a fene, de per pillanat kevés dolog van, ami most kevésbé érdekel. Nyalogatom a sebeimet. Meg a csokihabomat... 

Hamis csoki mousse

2 db tejszín

50 gramm jó minőségű, diétás, gluténmentes étcsoki

1 kk rumaroma

1 ek folyékony édesítőszer

A csokit felolvasztom a mikróban nagyon óvatosan, vagy vízgőz felett, ha éppen van időm és kedvem hozzá. Felteszem a tejszínt melegedni, és beleteszem az olvadt csokit. Nem forralom fel, csak melegítem, addig, amíg a csokival el nem keveredik a tejszín. Hozzáadom az édesítőt és a rumaromát. Most hogy így belegondolok elférne még bele egy kis vanília is. Hmmm... legközelebb kipróbálom. És mára ennyi volt: mehet a hűtőbe. 

Másnap beteszem a csokis tejszínhabos csodát a talásmixerbe és bekapcsolom. És igen, jó kislány voltam, szülinapomra megkaptam az én kedvenc Electrolux mixeremet, azóta is folyamatosan dolgozik szegény... :)

Ezek után elfelejtkezünk arról, hogy a gép dolgozik, legalább öt percre, és hopp mire újra odanézünk már kész is a csokis csoda. Ugye milyen egyszerű volt?? 

És ha véletlenül nem olvadt el a csoki tökéletesen a tejszínben, akkor lehetnek benne apró, csokidarabok is. Hátborzongatóan finom! 

Jó étvágyat hozzá! 

 

Szólj hozzá!

Címkék: csokoládé tejszín desszert gluténmentes

A bejegyzés trackback címe:

https://dietablog.blog.hu/api/trackback/id/tr713050570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása