2011.02.03.
13:11

Írta: Nérofo

Muffin diétásan, gluténmentesen- közkívánatra

Kedden a gyerekem- az államvizsgám után- kitalálta, hogy ő muffint szeretne enni. És a boldog anyuka örömmel el is készítette. A kétévesem kért, hogy süssek neki "kicsi tojta"?? Hát hogyne tettem volna?!!! És ha már ott voltam, és bekapcsoltam a sütőt, akkor sütöttem egy adaggal magamnak is. Diétásan és gluténmentesen. Most közreadom a receptet, mert állítólag finom lett- és állítólag még a paleolit diétába is jól beilleszthető. Na, a paleolit diétát nem ismerem, de ez a recept tényleg jó!!!

Muffin diétásan, gluténmentesen

Száraz hozzávalók:

25 dkg barna rizsliszt

1 cs sütőpor- vigyázzunk, hogy a gluténmentes tasakot emeljük le a polcról (súgok: Haas)

Folyékony hozzávalók:

2,5 dl tej

1 dl olaj

2 db tojás

2,5 ek folyékony édesítő

A száraz hozzávalókat összeszitáljuk, majd  hozzáadjuk az összekevert folyékony hozzávalókat. Nem egy nagy kaland. Annyit szoktam trükközni, hogy a folyékony hozzávalók összekeverésekor a tojások habbá verésével kezdek, aztán keverem hozzájuk a többi alkatrészt robotgéppel. Így kicsit könnyebb tésztát kapok. 

Bármivel tölthető, vagy kiegészíthető. Én csináltam olyat, amit vanília pudinggal töltöttem. Hát az valami isteni volt. Annyit kell csak csinálni, hogy amikor a muffin formát töltjük, akkor először egy kanál tésztát, majd egy kanál vanília pudingot teszünk a formába, majd újra egy kanál tésztát- vagy amennyi a vaníliás részt elfedi. ISTENI!!! És amikor egy pici aszalt szilvát teszünk a vanília pudingba... Hát azt már nem hiszem, hogy lehet fokozni. 

Jó étvágyat!

 

Szólj hozzá!

Címkék: desszert gluténmentes

A bejegyzés trackback címe:

https://dietablog.blog.hu/api/trackback/id/tr192635721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása