2010.11.21.
12:54

Írta: Nérofo

Ismét itt

 Jó régen nem jártak a gondolataim még csak diéta környékén sem... Fura, de a mindennapi elfoglaltságok annyira lekötöttek, hogy eszembe sem jutott blogolni... Aztán úgy döntöttünk, hogy jöhet a következő baba és én megint itt állok nagy pocakkal és egy óriás dilemmával. 

Most vagyunk a 28. hétben. Az én kis drágám, akit csak "Újgyereknek" hívunk, kb. 400 grammal nagyobb, mint az átlag. Ez a testalkatomat tekintve egyenlőre meglehetősen ijesztő fejlemény. 48 kiló és 158 centi vagyok. Mármint alaphelyzetben. Meglátjuk mi lesz.

A cukorterhelésen egy hónapja túl vagyunk. Tökéletesek lettek az eredmények! Persze aggódó anyuka nem fellélegzik, hanem tovább rágja magát... szóval mértem párat. Reggeli után 1 órával, még a diétát betartva sem lett túl rózsás az eredmény: 7,2. Tudom, hogy ez nem olyan rossz, de tekintve a gyerek méreteit elgondolkodtam. 

Mondták, hogy ne egyek cukrot, figyeljek a szénhidrátokra, legyek óvatos. De most nem tudom, hogy mennyire kéne óvatosnak lennem. Nemsokára megismétli a doki a terhelést, mert biztos, ami hizer... én meg addig parázom és diétázom. Vagy valami hasonló... mert vannak kilengéseim rendesen. Szerintem egy dietetikus szívinfarktust kapna az étrendemtől. Hol nincs időm enni, hol meg elcsábulok. Nem gondoltam volna, hogy a második terhesség ennyivel nehezebb lesz. Pedig az én lányom egy tünemény, de tényleg! Ha alszik, akkor főzök, vagy sütök, mert nem olyan egyszerű még mindig olyan kekszet kapni, ami alkalmas tízórainak, cukormentes és még lisztérzékenyek is ehetik.

A legújabb felfedezettem viszont olyan isteni, hogy nehezen állok ellen neki. Ez is a TV Paprika hibája, jegyzem meg, mert az eredeti recept tőlük származik. Persze kicsit átalakítottam. Leírom, hátha másoknak is jól jön egy aránylag könnyen elkészíthető sörkorcsolya. 

 

Mákos- fűszeres keksz

 

20 dkg lisz (5dkg kukorica, 15dkg barna rizsliszt)

12 dkg vaj

2 dkg egész mák

1 db tojás

10 dkg trappista jellegű sajt reszelve

curry, só, köménymag

 

A lisztet első körben elmorzsolom a vajjal. Hozzáteszem a reszelt sajtot, a mákot, a curry-t, a sót, a tojást és összegyúrom. Fóliába csomagolva a hűtőben minimum 30 percig pihentetem. Miután jól kipihente magát lisztezett gyúrótáblán jól megdolgozom és kiszaggatom. Nekem kb. 2-3 mili vastagra sikerült kinyújtani, jó sok szenvedés árán. Rettenetesen ragadt!!! A sütőt előmelegítettem 200-220 fokra és köménymaggal a tetején 15- 20 perc alatt megsütöttem. Legközelebb lenmaggal a tetején fogom megpróbálni. 
Úgy tudom, hogy az csökkenti a vércukorszintet, és nem utolsó sorban imádom!

Tényleg isteni, még melegen elfogyott volna, ha a páromon múlik. 

Ha jól számoltam, akkor az egész adag 156 gramm szénhidrátot tartalmaz. Lett belőle 25 darab, tehát elvileg 3 darab belefér egy 20 gramm szénhidrátot tartalmazó tízóraiba. Vagy most jut eszembe: utóvacsira is jól jött volna, mint lassan felszívódó szénhidrát. Milyen kár, hogy már elfogyott! :)

 

 

 

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: gluténmentes

A bejegyzés trackback címe:

https://dietablog.blog.hu/api/trackback/id/tr962462895

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Béla – HÁROM KÉTVÁLLRA 2010.11.22. 08:00:11

USZKVE Két vállam félvállra venni, nem ferdülni, meggörbülni (testileg sem): mesés program. Rímhez elég, uszkve hat gramm, hallható. De a humorérzék szintje, ha egeket ver is szinte, meddig tart meg, mire jó?a szerző festménye  CSEHÜL Ha...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása